Sådan gør du

Bestilling af varer

Alt efter hvad man er visiteret til, kan bestilling af varer foregå på følgende måder:

  • Telefonisk via en fast kontaktperson i vores call-center, som ringer i et aftalt tidsrum
  • Online (hjemmeside, app eller mail)
  • Hjemmepleje kan også lave bestillingen for dig

Varerne leveres med kølebil til Deres privatadresse aller hverdage indenfor det følgende døgn. Såfremt De øsnker at bestille varer telefonisk, vil De blive telefonisk kontaktet på et på forhånd aftalt tidspunkt mellem kl. 08.00 og 16.00. De stiller herefter Deres varer ved at oplyse varenumrene fra vores katalog. De kan enter benytte vores papirkatalog, eller se vores katalog på hjemmesiden. De er også velkomme til at bestille varer via henvisning til SuperBrugsens ugentlige tilbudsavis.

Afbestilling af varer

Såfremt De ønsker at afbestille nogle varer, som De har bestilt, skal De hurtigst muligt og senest kl. 16.00, samme dag som De har angivet Deres bestilling, kontakte Egebjerg Købmandsgård telefonisk. Efter kl. 16.00 videregives Deres bestilling til pakning og til Deres chauffør. Ved for sen afmelding eller hvis De ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, skal De betale for let-fordærvlige varer, så sok mælk, kød, grønt, brød og lign.

Udbringning af varer

Varer bestilt telefonisk eller via hjemmesiden mandag til fredag inden kl. 12.00, udbringes med kølevogn den følgende hverdag. Tidspunktet for levering aftales individuelt med Dem, idet vi så vidt muligt ønsker at efterkomme Deres ønsker til leveringstidspunkt. Der leveres frit op til 20/12 kg varer til visiterede borgere (kan varierer fra kommune til kommune). Ved over 20/12 kg varer bliver der opkrævet et gebyr på 10 kr. pr. påbegyndt 10 kg ekstra.

Betaling

Betaling af dine varekøb kan ske på følgende måder:

Betalingskort (dankort eller visa dankort) – Kortoplysninger gemmes krypteret i en betalingsgateway. Brugsen hæver pengene fra betalingskortet, når varerne er blevet pakket

Indbetalingskort (betalingsserviceaftale)– Kræver som udgangspunkt indbetaling af depositum på det beløb, som man forventer at handle for over en 6 ugers periode. Det indbetalte depositum udgør samtidig kreditgrænsen og hvis man overstiger kreditgrænsen, kan man ikke købe flere varer, indtil det skyldige beløb er indbetalt og registreret af Egebjerg Købmandsgård. Hvis borger af den ene eller anden grund stopper sin indkøbsordning hos Egebjerg Købmandsgård, bliver depositum brugt til betaling af evt. skyldige ordrer og derefter bliver det resterende beløb tilbagebetalt. Hvis ikke der er nogle skyldige ordrer bliver hele depositum tilbagebetalt.

Egebjerg Købmandsgård sender indbetalingskort ud til borger med opkrævning af de ordrer, der er blevet bestilt i opkrævningsperioden. Opkrævningsperioden går fra ca. den 20. i måneden til den 20. i den efterfølgende måned. Betalingsfristen er den 1. i den efterfølgende måned. Indbetalingskortet indeholder oplysninger, som banken skal bruge til at oprette en evt. betalingsserviceaftale med.

Når du bliver kunde hos os, kan du sammen med vores kundeservice finde den løsning der passer bedst for dig.

Skal borgerne i din kommune have indkøbshjælp?

Vi ser frem til et godt samarbejde og glæder os til at bringe varer ud til Dem, og dermed gøre deres hverdag lettere, gladere og sundere.

+45 70 25 88 88
+45 70 25 88 88