Betaling
Betaling af dine varekøb kan ske på følgende måder:
Betalingskort (dankort eller visa/dankort) – Kortoplysninger gemmes krypteret i en betalingsgateway. Brugsen hæver pengene fra betalingskortet, når varerne er blevet pakket.
Indbetalingskort (betalingsserviceaftale) – Kræver som udgangspunkt indbetaling af depositum, (gælder ikke alle kommuner), på det beløb, som du forventer at handle for over en 6 ugers periode. Det indbetalte depositum udgør samtidig kreditgrænsen og hvis du overstiger kreditgrænsen, kan du ikke købe flere varer, før det skyldige beløb er indbetalt og registreret af Egebjerg Købmandsgård. Hvis du af den ene eller anden grund stopper din indkøbsordning hos Egebjerg Købmandsgård, bliver depositum brugt til betaling af evt. skyldige ordrer og derefter bliver det resterende beløb tilbagebetalt. Hvis ikke der er nogle skyldige ordrer bliver hele depositum tilbagebetalt.
Egebjerg Købmandsgård sender indbetalingskort ud til dig med opkrævning af de ordrer, der er blevet bestilt i opkrævningsperioden. Opkrævningsperioden går fra ca. den 20. i måneden til den 20. i den efterfølgende måned. Betalingsfristen er den 1. i den efterfølgende måned. Indbetalingskortet indeholder oplysninger, som banken skal bruge til at oprette en evt. betalingsserviceaftale med.
Når du bliver kunde hos os, kan du sammen med vores kundeservice finde den løsning der passer bedst for dig.